بی پولی خر است...

بله، همانطور که از عنوان پیداست در حال حاضر بی پولم، وحشتناک هم بی پولم... یه جوری که عنکبوت هم نیومده ته جیبم تار ببنده... این بی پولی برای من که روم نمیشه به بابا برای پول چیزی بگم بدجور فشار روحی هس، اصن یه وضی :|

اگه خداجان بخواد هفدهم دفاع دارم، یه کوچولو استرس هست ولی بیشتر بیخیالی حاکمه تا اون استرسه ، استرس زیادی برای یافتن کار دارم، دنبال کارم و امیدوارم خدا جان کمکم کنه...

دیشب خواب خوبی دیدم، خواب دیدم رفتم مشهد ، تو حرم هیچکی نبود و من می دوئیدم و زیارت می کردم انگاری یکی باهام بود ، یه دختر، نمیدونم کی بود منم هی تند و تند زیارت می کردم و هی پشت هم ابراز خرسندی میکردم که خداروشکر کسی تو حرم نیست...

اومدم شمال... یکم استراحت نیاز داشتم آخر هفته اگه خداجان بخواد برمیگردم تهران... برام دعا کنید که بتونم تو این مدت کوتاه کار پیدا کنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.